وسوسه‌ای که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود | مثلث خطر صورت کجاست؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳ اهدای ۴۰ هزار بسته معیشتی به محرومان خراسان‌رضوی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت+ فیلم شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم امام‌رضا(ع) استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد «گیسو»؛ یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران ۶ نکته کاربردی که در خرید سیسمونی باید رعایت کنیم ماه خودمراقبتی: بیدارکردن توانایی بالقوه افراد برای مراقبت از خود اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز | سه میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اوقات گران‌قیمت فراغت | چطور کلاس‌های تابستانه ارزان پیدا کنیم؟ راز تیغ زنی مامور قلابی از دلالان ارز خیابان امام خمینی(ره) مشهد سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطرسنجی بیماری‌های قلبی‌وعروقی قرار گرفتند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

 جمع آوری ۴۰ مدرسه کانکسی در خراسان رضوی آغاز شد

  • کد خبر: ۱۳۷۶۲۹
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
 جمع آوری ۴۰ مدرسه کانکسی در خراسان رضوی آغاز شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:در راستای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به استان، جمع آوری ۴۰ مدرسه کانکسی در استان آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدامیر شوشتری افزود: جمع‌آوری ۳۰۰ کلاس کانکسی در استان از مهمترین مصوبات سفر امسال رییس جمهوری به خراسان رضوی در حوزه تعلیم و تربیت است که تا پایان سال آینده باید به اتمام برسد.

وی ادامه داد: در استان دارای دو نوع مدرسه کانکسی هستیم که شامل مدرسه کانکسی مستقل و ضمیمه می‌شود به این معنا که در مدل نخست مدرسه به صورت کانکس فعالیت دارد و در مدل دوم به دلیل کمبود کلاس در ساختمان مدرسه و یا تراکم زیاد دانش آموز، یک یا چند کلاس مدرسه در کانکس برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هم اکنون در استان دارای ۶۰ مدرسه کانکسی هستیم که قرارداد جمع آوری ۴۰ مدرسه از این تعداد و جایگزینی آن‌ها با ساختمان مدرسه بسته و در این راستا زمین‌ها هم جانمایی شده است.

شوشتری افزود: در مجموع ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای جمع‌آوری کلاس‌های کانکسی و تکمیل طرح‌های نیمه کاره آموزشی خراسان رضوی در نظر گرفته شده است که تامین بخشی از آن موکول به فروش املاک مازاد آموزش و پرورش است.

وی بدون اشاره به اطلاعات و ارقام بیشتر با بیان این که بخشی از اعتبارات تامین شده است ادامه داد: در ساخت و ساز طرح‌های در دستور کار از ظرفیت خیرین و نهاد‌های موثر کمک خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: کمک و همراهی شهرداری و و اداره کل شهرسازی استان در این زمینه بسیار موثر است و موجب اتمام پروژه‌ها در زمان‌بندی انجام شده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: علاوه بر این یکی از مشکلات موجود ما در این مسیر کمبود زمین در بسیاری از مناطق پرتراکم حاشیه شهر مشهد است که در این زمینه به همکاری مجموعه‌های مختلف امیدواریم.

میانگین سرانه فضای آموزشی کشور ۸.۳ متر مربع است که این رقم در استان ۴.۲ است و با وجود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز به بیش از پنج میلیون متر مربع فضای آموزشی جدید نیاز است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->